Home » Scarlet

Scarlet

Missie en Strategie

Scarlet biedt aan alle particuliere consumenten de beste prijs / kwaliteitsverhouding die in de markt is te vinden. Door daarnaast complete pakketten aan te bieden met internet, vaste telefonie, mobiel internet, mobiele telefonie, digitale TV en een breed scala aan aanvullende diensten, besparen klanten geld, tijd en ergernis. Dit alles duidelijk en overzichtelijk aangeboden en gefactureerd. Scarlet streeft hierbij naar maximale klanttevredenheid.

Doordat Scarlet zich exclusief richt op het werven van particuliere consumenten, is ook de service specifiek afgestemd op deze groep consumenten.

Scarlet vertaalt telkens technisch hoogstaande diensten die voor een beperkte groep beschikbaar zijn, naar een goed werkende consumentendienst zoals Scarlet dit in 2004 al deed door als eerste combinatiepakketten aan te bieden met daarin ADSL, vaste telefonie en mobiele telefonie en 15 jaar geleden deed met het grootschalig aanbieden van Carrier Pre Selectie diensten



Doelen

  • Organisatie: De leidende, alternatieve full-service provider binnen Nederland.
  • Klanten: Het leveren en aanbieden van producten en diensten welke minder kosten dan bij andere aanbieders maar vergelijkbaar of hoger van kwaliteit zijn. Dit aangevuld met een hoge kwaliteit op het gebied van (klanten)service.
  • Medewerkers: Het aanbieden van uitdagend werk in multi-skilled functies binnen een organisatie met korte communicatielijnen.
  • Aandeelhouders: Het aanbieden van een transparante organisatie en het realiseren van omzet- en winstgroei binnen een steeds meer verzadigende markt.
  • Partners: Samenwerking op basis van wederzijds respect, open communicatie en een situatie waaraan beide partijen voordeel ondervinden met Scarlet’s missie en strategie in ogenschouw houdend.
  • Omgeving: Aandacht en zorg voor milieu en gemeenschap.)